Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tulipan
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Pon 15:12, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda następująco:
w przypadku wymienionych powyżej kont, rzeczywiście nie ma żadnej dodatkowej opłaty za założenie rachunku z nowej oferty i zachowanie dotychczasowego numeru. Jest to jednak promocja i obowiązuje do końca roku.
W pozostałych przypadkach, aby zachować stary numer trzeba zapłacić 50 zł – jednak Bank nikogo do zmiany rachunku nie zmusza. Jeśli chodzi o koszt aneksu do umowy kredytowej (studenckiej), w której wskazany jest nowy numer konta to, kosztuje on również 50 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SchwarzerEngel
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Pon 15:16, 28 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Już dawno doszliśmy do tego, że tak właśnie jest, a raczej powinno być w teorii. Chodzi o to, że pracownik banku ewidentnie próbował wrobić studenta w dodatkowe zupełnie nieuzasadnione koszty, i tu pojawia się problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tulipan
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 13:55, 29 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja patrząc na to z boku i nie oceniając żądnej ze stron jak sama myślę o swoim postępowaniu w takiej sytuacji mimo wszystko wolałabym zachować swój numer konta mając na uwadze ilość powiązanych z jego zmianą problemów.
Jednak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Bardziej stwierdziłabym, że to omyłka lub pomylenie rodzajów kont ze strony pracownika, cóż bowiem ma z tego taka szara myszka w banku. Nic. Jedyne co to właśnie bank może stracić w oczach klientów z powodu braku wyszkolenia pracownika. I to jeszcze większa strata dla banku niż to nieszczęsne 50 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
elemeledudki
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Śro 22:13, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Udało się! Podczas mojej kolejnej wizyty w banku natrafiłem na tą samą panią, która twierdziła, że zmiana konta kosztuje 50 zł. Jakie było jej zdziwienie kiedy powiedziałem, że regulamin wyraźnie mówi inaczej. Dodatkowo pani siedząca obok potwierdziła moje słowa. Z jednej strony rozumie, każdy może się pomylić lub czegoś nie wiedzieć, ale tj. ktoś już wyżej wspomniał, taki bank traci niestety w oczach klienta. Wierzę, że to tylko niedoinformowanie, a nie celowe zagranie pracownicy w celu wyłudzenia opłaty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 15:02, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
PKO BP ma strasznie drogie konta, nawet te nowe konta to nic specjalnego (konto za zero, konto dla mlodych) w porownaniu z innymi bankami.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
money_boy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Czw 15:55, 15 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
studencki niezły spam Stronkę reklamujemy ? A może SKOK ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
goga
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Pon 9:40, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
najwidoczniej pani zapomniała że są wyjątki przy zmianie kont gdzie nie ponosi sie opłaty.Tak jak to zostało przytoczone powyżej zmiana konta grafiti, pierwszego, studenckiego na konto młodych jest beż opłat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|