Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zzw
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 11:57, 01 Kwi 2008 Temat postu: brak wpłaty |
|
|
co moge zrobić w momencie gdy bank opóźnia wpłate?? jak walczyć o swoje??
(pisma, odwołania, skargi itp??)
potrzejuje pieniązdze terminowo bo sam mam troche co miesięcznych opłat wiec jest to dla mnie kłopot...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kaati
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 17:22, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Niestety mam ten sam problem i z roku na rok jest coraz gorzej...
Mimo że przynoszę zaświadczenia zawsze w terminie, muszę czekać ponad miesiąc, aż łaskawie wznowią mi wypłacanie transz.
Wielokrotnie interweniowałam w moim oddziale banku, po prostu męczyłam ich, żeby przyspieszyli wypłacanie i zazwyczaj skutkowało - po dwóch tygodniach była wypłata...
W tym semestrze już to nie wystarcza, więc napisałam dziś skargę i zaniosłam do banku. Jest stempel, jest pismo, więc muszą COŚ odpowiedzieć. Pytanie co to będzie...
A w jakim banku masz kredyt? Bo ja mam w Kredyt Banku.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 17:48, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
w KB rzeczywiście tak jest - na forum poruszano ten temat wilokrotnie, a BGK nic lub niewiele w tej sprawie robi.
Jeżeli możesz prześlij reklamację również do BGK - oni nadzorują Preferencyjny Kredyt Studencki:
Bank Gospodarstwa Krajowego
Departament Wspierania Przedsiębiorczości
00-955 Warszawa
Al. Jerozolimskie 7
tel. (0-22) 522 91 75, 522 91 74
fax (0-22) 583 82 77
e-mail: fpiks[malpa]bgk.com.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
goga
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Sob 20:42, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
bank musi wypłacać transze zgodnie z tym co jest w umowie kredytowej.Jeśli tego nie robi faktycznie należy pisać skargę.Bank udzielający kredytu dostaje odestki od BGK,więc niech sie ktoś tym zainteresuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikel
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 14:15, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
cześć, miałem ten sam problem w tamtym roku i poruszany był ten temat na forum. Otóż też jestem pechowym posiadaczem tego kredytu z kredyt banku i również jeszcze nie dostałem swoich pieniędzy (jest maj, więc są zaległe 3 raty).
Interwencje u mnie w oddziale nic nie pomagają, dzwonie tam średnio raz na tydzien i zawsze słysze to samo, że oddzwonią i że pieniądze będą w najbliższą środę/ poniedzialek itp.
Dzowniłem do BGK i tam tez "sprawdzą co się dzieje" (co mnie już rozśmiesza) i mówią że nie jestem jedyny.
Sam nie wiem co robić, myślę że przez telefon ani w KB ani BGK nic nie zdziałam (już to przerabiałem w tamtym roku).
Może wiecie co można zrobić gdy bank nie wywiązuje się z umowy, w której to mam napisane że raty będa na koncie pierwszego dnia miesiąca?
Może skarga do KNF?
Jakieś zadośćuczynienie? Mamy XXI wiek i takie cuda się nie powinny zdarzać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikel dnia Wto 14:19, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikel
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/1
|
Wysłany: Wto 14:52, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
przed napisaniem postu powyżej dzowniłem do BGK a przed chwilą miałem telefon z "mojego" KB, że jutro już wreszcie będa pieniądze na koncie.
No ciekawe......zobaczymy, bo jakos nie chcce mi się w to wierzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|